High on life.

Mitt liv är så jävla fint just nu, och jag känner mig fan lycklig för första gången på länge. Mina dagar och kvällar är uppbokade av fina vänner eller fint jobb. Det enda jobbiga är att jag försöker pussla ihop mitt liv så jag hinner göra allt det jag vill och träffa alla dom jag vill träffa, och det är inte så jobbigt egentligen.
Och jobbet går bra, älskar att jobba hos den brukaren jag är hos nu. För vad gör vi på dagarna? Jo, åker och fiskar, shoppar i Skövde, åker på trav, allsång i Olins Park, solar på hans altan... Så jävla tråkigt att jag bara ska jobba hos honom i en vecka till dock.
Ja, kort sagt, livet är bra just nu!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0