Dream on, baby girl.

Jag förstår inte riktigt själv hur mycket kärlek man kan ha till ett ishockeylag, men det är ganska underbart. Igår vann HV71 SM-guld, och jag grät lyckotårar! Alla har sin kärlek, det här är en av mina. Sjukt töntigt troligen, men vem har inte någon/något som de håller speciellt nära hjärtat?! Jag satt med ett leende på läpparna från klockan 22.37 tills jag somnade. Och Stefan Liv kan få mitt hjärta att explodera av lycka, more or less. Åh, han är så jävla bäst! När han står där och blir intervjuad och är helt jävla borta, haha, lovely! Jag hör själv hur töntigt det här låter, men de är verkligen PRR ÅH PUSS! Ska försöka få med några till Jönköping imorron och kolla kortegen med laget. Det skulle vara sjukt roligt!

Snart är det kalas för Carl (och mig) med släkten. Efter det åker jag upp till Sara & Julias kalas på berget, och beroende på hur länge det håller på så åker jag kanske till Bosses fest efter det. Naaaajs!
Ring om det är nåt, puss!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0