I loved you first.

Niklas har påpekat ett par gånger att jag inte uppdaterat min blogg idag (han saknar mina ord, tss), så jag får väl ge det ett försök. Jag har inget direkt att skriva, så jag tänkte egentligen låta bli att blogga idag, men vad gör man inte för sina kärare läsare.
Dagen har mest bestått av målande i Lisas almanacka, körkortsprat, chill ute på håltimma, spelat basket, tvättning, varit ute och gått, köpt äcklig kyckling och obligatorisk coca cola. Eller vad vet jag om kycklingen var äcklig, den ska ínte ätas förrän på min, Elin, Lisa och Sandras picknick på Fåraberget imorron. Wihoo, då ska vi flöta i det fina vädret! Skräll om det skulle regna imorron, det skulle inte förvåna mig ett dugg(regn?).
Sen blir det Skara på eftermiddagen, och Fontänen, med tanke på att det blev inställt i måndags.
På torsdag blir det Lilla Blå med Jenny. Fredag är fortfarande ett frågetecken, beroende på festhumör och pengar. Lördag blir nog Götet med Simone, Bosse och Sabina.
Just nu längtar jag mest till Valborg&Stadt, mihi.

Och det jag skrivit tidigare om att jag ville hjälpa mina vänner när de har problem, det var lite av en underdrift. Jag vill hjälpa varenda person, pretty much, även de jag aldrig snackat med. Jag avskyr nog när folk mår dåligt, och känner att jag vill göra vad jag kan för att göra denna okända person glad igen. I´m such a geek!

Plus att jag blivit beroende av cola. Jag kan vakna mitt i natten, flera gånger, gå upp och dricka cola och sen somna om igen. Haha, det är som att gå i trans. Inte speciellt nyttigt heller, och det händer bara när jag har cola hemma. Vilket borde innebära att jag inte ska köpa cola, men vad vet jag, jag är ingen spåkvinna heller.

"Kvinnan har alltid sista ordet i ett gräl. Allt mannen säger efter det är början på ett nytt gräl."

Samson- Regina Spektor
(ja, den är jävligt fin!)

You´re my sweetest downfall.
image14

Spread the word, baby
Postat av: Anonym

Den som inga byxor har den får gå med rumpan bar

2008-04-22 @ 22:19:13

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0