Is this the end of nothing?

Min handled värker som innan man får feber, fast värre. Såndär pulserande värk som är sjukt irriterande och som man inte kan göra något åt. Och för er som vill veta är det på grund av att jag simmade duktigt på gympan idag, wiho för mig. Körlektionen gick bra för övrigt, men jag får sån panik av att hinna allt innan uppkörning att jag snart börjar lipa. Så då släpper vi det, tack.

För övrigt så kollade jag igenom bilder sen i somras förut, och det var verkligen ingen dålig sommar. Den var uppbokad, ändå hände inget stort, men fan vad bra det var ändå. Och var många underbara dagar man ändå minns när man tänker på det. Jag har lust att slå mig själv för att jag inte uppskattar dom mer när jag är mitt uppe i det. Uppskatta dagarna man får är jag så kass på att det är pinsamt! Det är mitt 29:e april löfte för året- ta vara på de bra dagarna man har! Och även om de råkar vara mindre bra- släpp det och gå vidare.
Speciellt så gillar jag den 21 juli, haha. Det var tider det, sannerligen.

Min morgondag ser sjukt bra ut, får jag lov att säga. Börjar skolan 10.30, och ska ha handledarmöte för projektet i en halvtimme, sen slutar vi/jag, tjalala! Sen blir det stan och banken, sen ska jag lämna in min cykel (hej-jag-har-ångest-för-att-mamma&pappa-får-betala-hela-mitt-liv-för-tillfället). Anyhow, sen åker jag till Skara, övningskör förhoppningsvis ner några pensionärer, sen blir det släktkalas för pappsen som fyller 48 bast. Jösses, vad tiden går, och jösses vad gammal jag låter. För det första säger jag jösses (som faktiskt är ett bra ord när man inte vill svära som jag alltid annars gör), och för det andra att det är jag som säger att tiden går snabbt. Det är farmors favorituttryck. But hey, that´s me. Och vi har ungefär tjugoelva släktkalas i mars och april, men du hör inte mig klaga inte, jag gillar läget! Sen är det kväll = parteeey! Är osäker vart jag ska förfesta, men det lär nog bli Stadt i alla fall. Jag menar, nu när man kan komma in lagligt, tjohey. Men som sagt, det skulle inte förvåna mig om allt ändras. Det brukar ju bli lite så när jag är inblandad.

För övrigt är vi festivalare i Hässleholm och på Siesta om en månad nu, det säger jag ju inte nej till. De nya bandsläppen säger jag inte heller nej till, kan jag lova. Visserligen brukar jag väl missa de band jag vill se ändå, men det är en annan femma. Det ser ju bra ut på pappret i alla fall, alltid något. (Vad är grejen med att jag inte kan skapa länk här på bloggen?)

Och jag som inte skulle skriva så långt inlägg idag.. hrm, brukar det bli så för mig kanske? Men valet är ju ert om ni vill läsa eller inte. För övrigt (jävligt bra ord det med) så slänger jag upp en bild på mitt hår för några år sen. Varför kan det inte vara så fluffigt och blont nu med?


So long amigos (på tal om amigos så var nog det barnprogramet troligen det sämsta inom svensk tv på flera år. Totalt pinsamt att kolla på. Mer filosoferingar om det kommer säkerligen en annan dag, för mina tankar ligger på ett sånt djupt plan), ni vet hur ni får tag på mig :)

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0