Säg vad en man utan hjärta inte kan.

Den här dagen har verkligen varit upp och ner. Gick upp tidigt och har inte fått speciellt mycket sömn i helgen, så var inte på strålande humör imorses när jag åkte till Skara. Skulle övningsköra till Kinnekullegården för att fira morfars 70-årskalas, och vi var jävligt stressade så min körning gick åt skogen. Så jag bröt ihop och storlipa framför hela min släkt, vilket var mindre roligt. Men eftersom min släkt är bäst så tog jag mig i kragen (det tog visserligen en halvtimme, men ändå) och vi hade en riktigt mysig eftermiddag! Övningskörde hem med, och det gick betydligt bättre!

Nu har jag fått min älskade Siesta biljett med, wihoo! Så nu får vi allt ta och samla ihop oss och beställa festivalbuss/tåg till Hässleholm bara, så är det mesta fixat. Eller ja, mesta och mesta, men det som vi behöver ha klart nu åtminstone. Jag menar, det är bara 1 månad och 2 veckor kvar innan vi kommer att överta Skåne, yääy!
Sen snackade jag med Simone förut, och hon sa att hennes födelsedagspresent till mig var att vi ska dra till Malmö den 2-3 juli för att se Jimmy Cliff! Wihoo, det gjorde min dag! Så då har jag förhoppningsvis fått mitt körkort och kört ett litet tag i alla fall, så vi tar en roadtrip ner dit! ÅH, jag <3 Skåne! Det blir nog riktigt jävla roligt!!

Sen har jag kommit på att jag troligen kommer jobba heeela sommaren. Jag har inte tänkt på det förut, men ja, det kommer nog bli så. Känns lite sådär. Och som personlig assistent är det inte lika lätt att ta ledigt när som helst heller, eftersom det ofta inte finns någon/så många ersättare. Så jag känner att jag vill ha mitt sommarschema nu, och så vill jag veta vem jag ska ha som brukare.

På tal om jobb och pengar kommer jag få tillbaka 5500 spänn i och med att jag skattade för mycket förra året. Helt lovely! Egentligen är det bra att skatta för mycket, med tanke på att de pengarna annars skulle vara borta för mig nu, haha. Ska spara dom till utlandsresa i sommar. Alla som vill med- börja spara ni med :D för faaan vad roligt vi ska ha det (ja, jag har bestämt att vi ska utomlands, och att vi ska ha sjukt roligt)!

Nu är det dags för mig att diska, så det inte luktar mögliga potatisar här igen.

Cred till Lisa Ekdahls låt Du sålde våra hjärtan.
"För du sålde ditt hjärta, du sålde din själ
Så inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl
Inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag ger vad jag har
Men du ger ingenting tillbaks."

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0