Where did I go wrong?

Huvudet skriker- jag är inte van att plugga i fyra timmar på en dag. Jag pluggar ju knappt fyra timmar per månad annars (ja men typ)! Men nu har jag äntligen skrivit klart om Bob Dylan till engelskan imorron, skönt. Visserligen avskyr jag att snacka engelska högt för hela klassen, när alla kollar på en, det kan jag ju inte ens göra bra på svenska. Menmen, alla sitter vi i samma båt, så ingen idé att klaga.

Igår var det som sagt picknick med brudsen, mysigt! Fast det blir aldrig sådär lätt och snyggt som det blir på film, men inte grät vi för det heller. Vi åt god kyckling, potatissallad, kakor, glass och drack cola. Inte var vi glamourösa för fem öre, but who gives a damn?! Inte vi i alla fall.
Sen var det Skara och jobbet, och det känns rätt bra. Det är det allt kretsar kring just nu- jobb, körkort, skola, jobb, körkort, skola... Killar tar inte upp mycket av min tid för tillfället, vilket är ovanligt och jävligt skönt! 
Idag har varit en varm dag, igen. Så jag mötte upp Jenny efter musiken, och vi gick ner och tog en fika på stan. Satte oss på alkisbänkarna, mest för att solen inte sken på Lilla Blå, och snackade bort ett par timmar. Hög mysfaktor!

Imorron blir det stan igen, med fjärten Elin. Efter det blir det lite handlande på Willys, sen ska jag dra hem och ladda för kvällen. Ni kommer hitta mig i garderoben på Terrassen, haha! Är man i brist på pengar så är man. Jag kände att jag skulle tjäna betydligt på det, med tanke på att jag varken slösar sprit eller inträde, och får pengar istället. Jag hoppas jag kan chilla runt lite på dansgolvet ändå. Och vad jag fått höra så är det vi som bestämmer vem som ska vinna bästa utklädnad. Så nu vet ni vem ni ska fjäska för imorron, inte sant? Mohaha.

Nej, min hjärna är helt slut nu, så jag orkar inte vara djup eller ytlig idag. Får se om jag drar nåt inlägg innan Terrassen imorron, annars blir det väl på söndag. Ring om det är nåt, puss!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0