Where do we go?

Så, då var två sjukt jobbiga, men roliga, dagar över. Har fortfarande ont i fötterna av hur länge vi stod upp i tisdags och igår. Igår gick jag liksom till Stadsteatern klockan 8.00 och var hemma igen runt 21.30, och under den tiden har vi stått upp mestadels. Sjukt jobbigt. Man känner sig lite halvt allergisk mot sång överhuvudtaget nu. Konserten igårkväll var den mest lyckade, men det är ju så det är, när alla är mer seriösa. Både vi i kören och publiken. Och visst var det roligt, men det var inte alls i klass med förra årets konsert. Det var extas, lycka, gråt och skratt på samma gång. Det här var mest Christoffer Hidings konsert, och vi körade honom. Så kändes det som. Oimage7ch han var verkligen skitbra, inget ont om honom, men det var lite tråkigt att bara sjunga oooh, aaah och doooh. Okej, nu överdriver jag, men i stora drag så var det så. Men Hiding var som sagt grym, och jag tog som vanligt ett fult kort på mig och honom. Jag menar, han var sweet, jag ser ut som en korkad tönt däremot, som alla bilder när man ska stå bredvid en kändis på ett kort. Menattjaa.. Det kortet kommer väl upp så småningom när Elin skickat det. Carl lyckades spela in när Hiding sjöng Halleluja, åååh, prr! Försöker ladda upp den på youtube, får se om jag lyckas.

De här två dagarna har verkligen satt sina spår. Sjukt seg och trött idag, fyfan. Funderar ändå på att gå ut ikväll, bara för att glömma allt jobbigt. Visst, tillfällig glömska, men kanske bättre än inget.. Plus att allt kostade 20 spänn- öl, cider, spriten, inträde, you name it. Det skulle ju vara lite bra för min ekonomi. Jag menar, när jag går ut kan jag ju välja de billiga dagarna, tss. Så vi får se om ni får se mig på Bogrens ikväll eller inte.

Nu ska jag sova och sen laga mat, innan jag slår ihjäl någon av trötthet och för att jag är sjukt lättretlig.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0