You supply the night baby, I´ll supply the love.

FAN VAD SUR JAG BLIR! Allt jag skrev försvann, och jag glömde kopiera texten som jag alltid gör annars. Så det var ju självklart att det skulle krångla då.

Jag har kommit på att jag tycker det är sjukt jobbigt när folk inte pratar med mig om sina problem. Jag menar inte folk jag inte känner, men när jag ser att det är nåt med mina vänner, och de inte säger vad det är, jag avskyr det. För jag känner mig sjukt värdelös och dålig som vän då. Det har kanske att göra med att jag själv är en såpass instängd person med mina känslor att jag har behov att hjälpa andra fixa sina så jag inte behöver tänka på mina. Jag tror att jag inte skulle klara att vara med en person som är lika instängd som jag är. Eller ja, det beror ju på personen såklart, men det känns som att det skulle bli för mycket då. Eller för lite, kanske. Så när jag inte kan hjälpa en person jag bryr mig om, så mår jag dåligt. Det är sjukt jobbigt att mitt humör ska hänga på andra, men det är väl så- If you don´t shine then I don´t shine. Så det låter väl ganska uppenbart att jag ska bli psykolog om jag gillar att ta hand om andras problem, men jag vet inte.. Plus att det är väl runt 20.0 i slutbetyg för att komma in.

Imorron och på onsdag kommer jag hänga på Stadsteatern med kören. Jag är inte så speciellt på egentligen, men det är ju bättre en vanliga skoldagar i alla fall. Och eftersom inte Christoffer Hiding kommer komma förrän på onsdagmorgon så får vi verkligen hoppas att vi i kören och han matchar bra. Annars blir det lite surt. På onsdag är första skolkonserten 12.30 och den andra runt 13.30, sen är det för allmänheten vid 19.00.
På tal om musik så spelar jag bas på I´ll supply the love med musiken, och fan vad roligt det är!

För övrigt var nog dagens bästa att HV vann! Och ett av dagens sämsta var när klockan inte ringde imorses, eller när jag upptäckte att jag bara har 7 spänn kvar på kontot. Haha, det är lite knapert om jag får säga´t själv. Tur att mamma sätter in 500:- de närmsta dagarna i alla fall, för jag skulle inte klarat mig så speciellt bra med 7 spänn till den 25:e kan jag ju lova.
Och till dagens sämsta kan ju det räknas in att jag inte börjat läsa på min "engelskabok", Bob Dylans memoarer, som ska vara utläst till på fredag. Då ska jag göra en muntlig engelsk redovisning och jag ska låtsas att jag är honom. Fan, jag vet inte när jag ska göra det. Men jag är för opepp för att plugga. Eller ens att läsa, såja..

För övrigt så är guys crap. Åh, crap crap crap på dom! Och ja, jag drar alla över en kam, eftersom ingen är värd att prioritera bort från crap-högen för tillfället. Det finns alltid undantag, en del dagar en hel massa undantag, idag finns det inga undantag = att jag drar alla över en kam.

Nu ska jag fortsätta kolla på 100 höjdare med mina små älsklingar. De är de enda killarna som är undantaget för idioter idag. Tack och hey!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0