I guess I don´t want to put my life on hold.

Det känns som att man inte haft något sommarlov. Som att jag var i skolan förra veckan, för allt känns redan så på rutin. Jag är redan less på skiten, faktiskt. Men det finns höjdpunkter, som med allt annat, och dom får man väl försöka fokusera på. Som nästa torsdag ska vi redan pröva ut studentmössa och studentkläder, det känns helt sjukt. För övrigt och på tal om studenten är jag och Elin elevrepresentanter för vår klass, haha. Jag antar att vi kommer få höra tusen viljor och önskemål, sen tusen klagomål på att det inte blev som de ville, men det får man väl ta, tss.

Jag antar att den största anledningen till att jag inte är pepp på skolan är att jag vill börja med mitt liv- nu, och inte om ett år. Jag vill resa runt i världen, jobba som voluntär i Afrika, vara au-pair i USA, söka in på polishögskolan/ högskolan som beteendevetare... You name it. Men först och främst vill jag bara vara, med alla älskade människor. Jag vill ha den här sommaren igen. För visst jobbade jag mycket, men jag har sjukt många bra minnen med. Och jag älskar att festa med de människorna jag festar med, hur ytligt fest än känns, så har det varit större delen av min sommar. Jobb- vänner- fika- fest mest hela tiden, men det är nog så jag trivs. I guess I don´t want to put my life on hold. Jag vill göra allt, och jag vill göra det nu. Men jag ska fan se till att ta vara på sista året och studenten!
Men tack, älskadeälskade människor, för att jag fått spendera en sjukt bra sommar med er. Jag kommer sakna er i höst, Skarabor!

Dagens låt: Over you- Chris Daughtry.

Spread the word, baby
Postat av: Sarah

Men matilda du får inte lämna oss i höst:/

Du måste fortsätta festandet med oss ;)

2008-09-03 @ 20:52:45
Postat av: matilda.

det ska jag sannerligen, så lätt slipper ni mig inte ;D

2008-09-03 @ 21:19:23

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0