I do it my way.

        

Kvällens bästa var lätt att få träffa mina brudar igen. Plus att se Liptones. Annars säger bilder mer än ord, så här får ni lite smakprov.
Nu ska jag sova, ska upp och jobba imorron. Sen är det lite ärenden på stan (bah, crap), sen Måndaxklubben.

Positiva tankar Matilda, positiva tankar..

Spread the word, baby
Postat av: friiiida

det var fest som sköen!

jag minns som sagt itne vad jag har sagt och gjort typ, så ursäkta mig om du fått se eller höra ngt knäppt, haha!

love ya

2008-08-11 @ 13:59:51
Postat av: frida

det var fest som sköen!

jag minns som sagt itne vad jag har sagt och gjort typ, så ursäkta mig om du fått se eller höra ngt knäppt, haha!

love ya

2008-08-11 @ 14:00:33

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0