Tonight I´m gonna leave my troubles behind.

Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit såhär livrädd som jag är nu. Jag kan inte tänka på nåt annat, kan inte sova och mår illa när jag äter, fysiskt och psykiskt. Jag får slå mig själv för att sätta på leendet på morgonen, för så är det nu faktiskt. Fyfan vad självömkande det låter. Jag har satt mig själv i den här situationen, och det här är en av de få situationer då jag kan säga att jag ångrar mig. Som jag aldrig ångrat något tidigare. Men jag kan inte göra nåt åt det, det är bara det att jag är rädd... så jävla rädd.
Men ikväll ska jag vara glad, för de människor jag älskar och håller av.
Tonight I´m gonna leave my troubles behind.

Spread the word, baby
Postat av: Ejlan.

Det ordnar sig, min vän.

Jag lovar.

Jag älskar dig!

2008-08-10 @ 10:25:05

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0