Goodbye my almost lover.

Det finns troligen massvis med saker som jag stör mig på, men en sak som jag stör mig speciellt mycket på är när folk ska "snyggdansa" när man är ute. Jag klarar inte av att se på såna personer, och ännu mindre att dansa med dom. För seriöst, vad är grejen? Är det ens roligt? Jag förstår det inte, för jag tycker det ser sjukt patetiskt och tråkigt ut. Visst, jag är troligen långt från snygg när jag dansar, but hey, who gives a fuck? Inte jag i alla fall, för jag har så sjukt roligt! Det är inte min stil att klänga upp och ner på varandra, ta på sig själv eller nåt sånt när man dansar. Eller är det jag som är helt fel ute? Jag skulle tycka att det vore skitjobbigt att behöva tänka på hur man ser ut när man dansar. Kanske beror lite på att jag inte skulle få dansa då med tanke på att jag "snyggdansar" jävligt fult, haha. Men vafan- bjud på er själva! Man behöver inte vara snygg när man dansar, det är en del av charmen.

Så, med det sagt känns det lite bättre, haha. Skolan har kommit igång rätt ordentligt kan jag lova. Har 28 lektioner i veckan plus projektarbetet, så den som säger att trean är slapp kan ju bara knipa. Men vår älskade juridiklärare gör så att vi får sovmorgon till tio varje tisdag i alla fall, lovely!
Plus att för min gitarrlärare ringde för fem minuter sen och bestämde när vi skulle ha lektionerna. Haha, jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, men det blir nog förhoppningsvis bra..

Annars är väl planerna för veckan...
Tisdag: Simone kommer hit.
Onsdag: Musikkursen har introduktion vid halv fyra. Sen åker jag till Skara för ärenden som måste fixas och "möten" som ska gå på´s. Ska också försöka fixa ihop utomlandsbrudarna för att snacka ihop oss över en fika.
Torsdag: Falköping igen. Inga direkta planer, ska försöka hinna med att tvätta och dra till Second Hand.
Fredag: Festa jävel i Skövde och på Matfestivalen (är man 18 får man komma in, äntligen, haha)!
Lördag: Förhoppningsvis mer fest i Skövde.
Söndag: ?

Sen snackade jag med Emma förut som sa att Oktoberfesten började i Skara den 26 september. Japp- det gjorde min dag! Plus att insparken på Olins är nästa vecka och snart lär Ållefestare vara med. Pank kommer jag bli, ohälsosam kommer jag vara, men förjävla roligt kommer jag ha! Vita helger och jag har inte gått hand i hand sen innan sommarn, i stort sett ;D


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0