Vi måste inte hålla tankarna klara.

Igår gifte sig mamma och pappa, och resten av släkten (utom jag, Johan och Carl) stod som frågetecken. Mormor och farmor grät, de andra var mest förvånade. Det var en liten tillställning med bara släkten, och vi var hemma i vardagsrummet. Men det behövs inte mer när man varit förlovade i 20 år, då känns det bara överflödigt med ett stort och pampigt bröllop. Det här räckte gott och väl för alla tror jag :)
Jag mår så bra med min släkt att jag bara kunde glömma alla problem igår, det var så skönt!

         


Ikväll blir det fest i Plantis, The Liptones kommer ju dit! Tummen upp för det, big time. Förfest hos Frida med brudarna, ska bli najs att träffa dom igen. Det händer ju inte för ofta nu på sommaren..
Och på måndag har jag tagit ledigt på kvällen så jag kan åka till Måndaxklubben och festa jävel igen. Haha, bäst! Det känns alltid bäst att vara sysselsatt, då hinner man inte tänka så mycket.. Vi måste inte hålla tankarna klara.

Nä, dags att försöka hitta nåt hyfsat att ha på sig ikväll. Det spelar ingen roll hur mycket kläder man har, för det är ändå inget som är "roligt" att ha på sig en festkväll. Är man kräsen så är man. Men jag vet att jag knappast är ensam om att känna så.
Rock on!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0