Tralala lilla molntuss.

Måndaxklubben kan vara den roligaste klubben häromkring. Jag vet inte om det beror på stället eller människorna, en blandning tror jag.
Gårdagen såg ut som följer i alla fall...
Vid åtta kom Simone, Kajsa, Rebecka, Stina, Sarah och Tove till mig för att förfesta. Vissa kom senare än andra, men det förvånar väl ingen när det handlar om Bonander, haha! Klockan tio gick bussen från stationen, och när vi skulle gå så märkte jag att det stod en polisbil utanför vårt hus. Pappa var inte i tjänst, så jag går ut i köket och där står två poliser. Inte nåt konstigt eller ovanligt i sig. Men sen tog jag pappas väns nummer, för att få skjuts hem av dom inatt, i en polisbil. Haha, softäss. Iförsig slutade deras pass inte förrän 03.30- 04.00, så det kändes lite väl drygt att hänga i Lidköping i två timmar efter Måndax slutat. Men tanken var god, tss.
När vi kom ner till busstation stod Bella och Annie där, och skulle också ut. När vi kom fram till Lidköping skulle alla pissa- samtidigt med. Så vi satt typ tio brudar i rad, som små råttor, och pissade. Haha, det såg ut. Om inte min kamera helt plötsligt låst sig skulle jag tagit kort. Men den är räääätt oanvändbar nu kan jag lova.

Kom in på Måndax runt elva, och där har jag en minneslucka tills jag träffar Thyresson och co i stort sett. Sen blev det galet, och dans typ hela jävla natten. Jag finner nog inga ord för hur ful/full jag är, för jag går verkligen in för det. Haha, eller ja, jag dansar rätt galet, vilket innebär att jag är rätt svettig sen. Men det är det så värt, för jag har obeskrivligt roligt. Träffade bror min som var lagom nykter med, som lovade att bjuda mig på en drink innan kvällen var slut. Den drinken såg jag inte skymten av, haha. Inte för att den behövdes, så jag sparar den ;)

Och märket jag har på ryggen är från ett toalettbesök, haha. Skulle vila mig mot väggen, och helt plötsligt känner jag hur det bränner till som fan på ryggen. Då hade Stadt, dom smartosarna, satt en 100 graders (minst) lampa precis i jämnhöjd med min axel/rygg. Haha, lyckat! Så nu satsar jag på skadestånd, tss.

Kajsa och min konversation med korvgubben runt klockan tolv..
Kajsa: jag vill ha vitlök på min korv med.
Korvgubben: jaså? Så du ska inte hångla ikväll?
Kajsa: haha, njaa..
Jag: men då vill inte jag ha vitlök på min. Eller alltså, haha..
Korvgubben: där satte jag allt dit er va.

Bakfyllan idag är i klass med den i söndags. Jag blir verkligen utslagen, och de dagarna är bara chill som fan. Tänkte dra med lillebror ner till stan för att köpa kyckling och hyra film. Och på tal om lillebror skulle han smaka på min sprit som står kvar i mitt rum. Skyll dig själv sa jag, och han spydde nästan av smaken. Ni kanske tycker det är oansvarsfullt, men jag tycker precis tvärtom. Nu gjorde jag så att han inte vill dricka sprit på flera år framöver, haha. Man kan ju hoppas i alla fall..

Spread the word, baby
Postat av: Sarah

Hahaha, all denna tjöt om tidsoptimisten Bonander :D

2008-09-03 @ 20:56:22

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0