I want to rock´n´roll all night.

Matfestivalen är egentligen sjukt överskattat, men det betyder inte att man skiter i att gå dit, år efter år. Man började för ett par år sen, som en anledning till att supa. Eller supa och supa, det var ett lite väl starkt ord, man smuttade väl snarare på en cider eller öl man fått från någon/snott från föräldrarna. Jag var, tack och lov, inte en av dom som spelade full på en cider, jag tyckte redan då att det var patetiskt. Jag är stolt över att min fjortissida inte tog över, haha.
Anyhow, igår blev faktiskt rätt okej ändå. Kanske för att jag inte planerat så mycket. Robin ringde runt halv nio och sa att jag skulle komma till Klas. Sagt och gjort, en halvtimma senare hängde jag också hos Klas. Vid halv elva gick bussen, och fan vad vi fick springa. Helt i onödan visade det sig, eftersom det var sjukt mycket folk som stod i busskön, och det fick komma två extrabussar. Så jag och Robin roade oss med att sjunga allsång till Winnerbäck för alla som ville höra. Och även dom som inte ville höra, haha. Kom väl fram nån gång runt elva, då jag mötte upp Elin och co rätt snabbt. Blev inte så värst långvarigt eftersom jag var tvungen att leta efter killarna som försvunnit under tiden. Men att åka ensam med tio killar var betydligt roligare än jag trodde, haha. Även om det tog år innan vi kom nånstans. Och köerna till uteställena var sjukt långa, så det blev att vi bara hängde utanför och tjötade, skrattade och deeptalkade. Men jag gillar kvällen/natten ändå, så tack för den killar, haha.

Idag skulle det varit Götet, men jag bestämde mig för att åka dit imorron istället. Visserligen kommer det bli dubbel bakfylla eftersom jag ska ut ikväll med, men jag tjänar ändå på det. För då åker jag till Fkp-Götet, sen stannar jag i Fkp när jag kommer hem från Götet. Då slipper jag åka fram och tillbaka så jävla mycket. Ibland blir jag förvånad över att jag är så smart, haha.
Ikväll blir det Skövde igen. Förfesta hos Wb, och idag är det knack som gäller, haha, lovelyyy!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0