Hey ho, let´s go!

Min måndag började med att jag och mams drog till Skövde och shoppade. Hittade inget först, för rean är totalt sämst just nu. Sen om man går till de affärer/avdelningarna som inte har rea så är man ändå för snål för att köpa där, eftersom det ändå är rea några meter bort. Men vi drog till Indiska där dom hade köp 2 betala för 1, så jag köpte 4 för 2, naajs! Har bilder på kläderna, men det känns så tråkigt att lägga ut bara sådär, utan att ens ha dom på sig. Så jag tror bilderna får vänta.
Sen skulle vi dra till Måndaxklubben, men alla dissade utom jag och Kajsa som bestämde oss för att röja ändå. Plus att vi visste att andra vänner skulle vara där. Så vi satt och småsöp hemma hos mig tills halv tio då mamma skjutsade oss till bussen. Väl där mötte vi Sarah, Carro, Jennifer, Elin, Frida och Emma. När vi kom till Lidköping blev det toakris, så vi drog och letade pisseplats i halvstorm (helt onödigt att ha plattat håret innan). Vi kom in på Måndaxklubben runt elva, och runt tolv var då det började hända saker. Shit, jag tror aldrig jag dansat mig så svettig. Och jag och Kajsa körde på teorin att är det fest så är det, och vi var värda varenda öre av det, haha, tss. (Jag har inte vågat kolla mitt pengakonto än dock, haha).
Och ja, utan att nämna nåt speciellt så var det så sjukt jävla roligt. Och sjukt trevligt att träffa Sarah igen, det var ett tag sen. Nu är det bara på´t igen på måndag, jag är jävligt pepp!

Men innan dess är det jobb imorronkväll och fredagdag. Sen kan jag ju säga att idag fick jag en grymt stor chock! En positiv en som jag blir så glad av att tänka på. Åh, prr, mysigt :) Så därför längtar jag tills fredagkväll! Se allas överraskade miner också, mihi. Ni får veta på fredagkväll/natt eller i helgen :D
Sen blir det förhoppningsvis Emmas stuga med henne och Simone i helgen, om det blir bra väder. Jag hoppas verkligen det, det skulle vara sjukt mysigt! Annars har jag en backup plan som heter Plantis på lördagskvällen, haha. Party until you drop, jatack!

Lämnade in mitt försäkringspapper om hur mycket jag jobbat i juli till min chef idag. Räknade ut att jag jobbat exakt 37,5 timmar i veckan om man slår ut det, vilket är heltid för dom som jobbar inom mitt "yrke". Har jag hört i alla fall. Så jag har jobbat heltid en månad + lite mer, och det känns. Men nu har jag bara två enkelpass och tre dubbelpass kvar innan skolan börjar. Jag vet inte riktigt om det känns bra, med tanke på att jag inte är alls pepp på skolan. Har nog aldrig varit såhär opepp. Men det blir nog bra. Lär bli en heeel del fester i trean antar jag, då funkar allt, haha.


Spread the word, baby
Postat av: Sarah

& jag tyckte det var sjukt jävla trevligt att träffa dig igen & sjukt trevligt att vi setts sådär en gång i veckan om inte mer sen dess :D

2008-09-03 @ 21:00:29

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0