Now our luck may have died and our love may be cold.

När jag vaknade imorse satt det en harskrank på insidan av mitt fönster, och för er som känner mig vet att jag avskyr harskrankar och alla andra äckliga insekter eller vafan det är. Så då fanns det ingen chans att jag skulle sova vidare där. Men eftersom klockan var runt nio och jag var sjukt trött, så gick jag ner och somnade i mamma och pappas säng istället. Vaknade av att min gammelmormor ringde vid kvart över tolv och bjöd mig och Johan på lunch.
I alla fall så sitter harskranken fortfarande kvar, i exakt samma ställning. Händelserikt liv.. Om det finns ett liv efter döden (well, vi kan ju spekulera i alla fall) så blir jag säkert en harskrank eller spindel, bara för att jag hatar dom.

Wellwell, igår var det Måndax igen, sista gången. Och jag har verkligen inget att kommentera om det. Visst, det var roligt, men jävlar vilken ångestdag det har varit idag. För allt jag känner, allt jag inte känner men kanske borde känna, allt jag borde säga men inte säger. Hey, jag är en dålig människa jävligt många gånger. Okej, känslorna kan man väl inte hjälpa, men sanningen kan man ju berätta. Nåja, det löser väl sig..
Men i det stora hela var det en bra kväll, och jag träffade en hel drös med Falköpingsbor :)

Skulle vilja åka och shoppa imorron, men eftersom jag max har hundra spänn på kontot så ska vi nog lägga ner den tanken. Ibland suger det att lägga undan pengar, men jag tänker inte ta av dom, för jag vet att jag kommer behöva dom till utlandsresan. Och ja, jag har supit bort större delen av lönen, men jag har inte så mycket ångest för det faktiskt. Jag menar, man lever bara en gång, och jag har fått sjukt många bra minnen och massa skratt. Så jag klagar inte :)

Imorron är det Falköping som gäller igen. Jag trodde jag skulle bli pepp på skolan efter över två månaders sommarlov, men knappast du. Jag längtar till studenten och att kunna välja vad jag vill göra med mitt liv själv.
Äh, nu borde jag ta tag i mig själv och göra någonting vettigt.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0