Fight the break of dawn.

Okej, snabbresume av de senaste dagarna..
Som ni troligen vet var det jobb 9-22 söndag, måndag och tisdag och 9-15 på onsdag. Så efter jobbet på onsdagen firade jag att jag fortfarande levde med Emma och Lossi. Vi drog till Eggbysjön och badade runt fyra, så jävla mysigt var det! Inte helt otippat att Torsten och Jocke kom dit senare heller. Runt sju var vi inne i stan igen då det var cykelloppet i stan. Så vi drog en pizza på Empoli, och inte heller där blev vi så förvånade av att se Jocke, Torsten och co, haha. Anyhow, jag och mina brudar bestämde oss i alla fall för att dra en film hemma hos mig.
Lossi; Matilda, vart är den andra?
Jag: Den har jag ätit upp..
Lossi:
Määh!
Haha, så jävla bäst är vi!

Igår, torsdag, så fick jag äntligen träffa min efterlängtade Elin igen. Vi stekte och badade vid Panka, bland lik och bajsflugor (hahahah!). Som jag har saknat dig, jag är liksom inte hel utan dig.
När Elin skulle åka och jobba åkte jag hem till Skara igen och hämtade upp Malin, Emma och Simone, så drog vi till Flämslätt och badade. Jag drog mest ner Malins bikini, putte henne i vattnet och jävlades rent allmänt, sånt som vi är bäst på. Vem ska jag göra det på de närmsta 10 månaderna hade du tänkt Malinfis?! Lämna mig för USA sådär är inte okej, blää..
På kvällen drog jag ut till Simone där vi fick kolla på en svartvit film, haha, jävligt najs! Flötade gjorde vi dagen till ära också..

Idag åkte jag, mams och Carl en sväng till Tofta innan jag började jobba vid fem. Och äntligen har jag fått färg. Visserligen kanske för mycket rött, men det lägger sig nog tills imorron hoppas jag på, tss. Det var mys!
Och imorron är det avskedsfest för Malin. Bah, jag vill inte tänka att hon ska åka. Men festen/middagen/kalaset blir nog najs.
Jobbar 9-22 på söndag, så jag tar det lugnt i alla fall.








Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0