If I ever leave this world alive.

Jag mår rätt bra för tillfället. Det beror främst på att jag inte känner mig beroende av någon annan. Det är ganska viktigt för att jag ska må riktigt bra, att jag känner en såndär jag-klarar-mig-jävligt-bra-utan-dig känsla. Det gör jag nu. Och nu pratar jag inte om familj eller vänner, det vore väldigt nonchalant.
Jag mår också bra för att pappa är hemma igen över jullovet, man märker direkt att alla blir så mycket gladare nu. Mår bra för att det är jul, och jag älskaar julen! Och för att jag vet vad jag vill göra med mitt liv de närmsta åren. Jag vet inte om jag vill plugga vidare till polis, även om det lutar åt det, men jag vet vad jag vill göra innan. För det finns inte en chans att jag pluggar vidare direkt efter studenten. Visserligen kom lågkonjukturen jävligt dåligt när vi ska ut och jobba, men ähfan, det löser sig. Jag vet att jag vill vara volontär, för som jag sagt förut, det finns inget som berör mig lika starkt som det och de människorna. Ännu mer nu när jag fick brev, teckning och kort från mitt fadderbarn. Åh, prr på det! Sen vill jag till Australien, ta dykarcertifikat, jobba och bo där ett tag. För att sedan åka till London, tågluffa genom Europa, ta en sväng till USA (mest för att)... Så det känns snarare som jag aldrig kommer tillbaka till Sverige, haha. Det är väl mest pengarna som saknas för att göra allt det där, men det är därför man har föräldrar, haha, tss..

Igår var det Pims med alla tio Falköpingsbrudarna, det är fan inte ofta vi får ihop alla, haha. Visserligen drog jag vid halv nio, men det var mysigt ändå. Kom hem till Skara och gick till Annie, sen åkte vi hem till Sara för att sedan hamna på förfest hos David. Så till Olins kom vi inte förrän tjugo över tolv, men vad gör det liksom..
Ikväll ska jag till Jules, kolla Harry Potter och mysa, lövely!
Imorron åker jag och mams till Blidsberg och kollar balklänningar för att sedan åka vidare till Lager 157.
För övrigt är det en vecka till Idre idag.

Rock on!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0