Merry Christmas.

Tänkte börja med att gratta Malin som äntligen blir myndig idag. Rocka i Florida åt mig med baby, och grattis!
Igår hittade jag en helt underbar balklänning! Den var varken så djup i ryggen som jag ville ha den och inte heller var den halterneck, men jag gillade den sjukt mycket ändå. 4000 papp känns lite sådär, även om det är mamma och pappa som betalar, men smakar det så kostar det kanske.. Och det kostar väl så mycket för en balklänning, men ja.. Den 7 juni kommer troligen vara den dyraste kvällen i mitt liv so far, haha.
På Lager 157 brände jag som vanligt mer än vad min kassa tillåter egentligen. Jag vet inte hur många gånger jag flyttat över pengar från mitt e-sparkonto denna månaden, fyfan.. It´s all about the money just nu som ni märker. Men jag mår fortfarande sjukt bra. Har dansat runt hela morgonen till julmusik, klämt paket, slagit in paket och kollat på julprogram på tv:n. Snart ska jag till stan för att fika med Emma, Julia och senare också Simone. Har lite saker jag måste fixa först bara.. Ikväll blir det uppesittarkväll, mys!
Imorron firas julafton med pappas sida av släkten, och på juldagen åker vi till Lerdala och firar med mammas sida.

God jul ♥

Spread the word, baby
Postat av: änniiie

hahah,aaa jag vet att han var med i alla fall, sjukt fult!

2008-12-26 @ 17:15:24
URL: http://anniiiiebjork.blogg.se/
Postat av: Bajsklicken

Tack matilda :) Jag laste tva inlagg och bara saknade skiten ur mig efter dig. Du din infernaliskt shoppande, busiga, fuskiga julklappsklammare.



Hoppas att du hade en underbar jul!



Pussar och kramar

din malin

2009-01-01 @ 21:15:02

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0