That´s why I love you.

Fortfarande sjuk, och ännu mer rastlös. Efter två dagar hemma så blir man lätt det. Tackar för att musikhjälpen på tvåan sänds i alla fall, det gör min söndag lite mindre ångestladdad. Lyssnar på Annika Norlin, och om jag ska vara ärlig så är de låtarna inte mest peppande. But hey, jag är inte speciellt pepp som människa idag heller, så det passar väl rätt bra. Har inga heta nyheter eftersom det inte händer så värst mycket här i min ensamhet. Kan säga att jag har världens sötaste vän som kom hem till mig igårkväll med choklad och julmust. Åh, blir helt glad av hur söt du är Simone, puss!
(Haha, älskar spontana människor som Kitty på musikhjälpen nu, som ska tatuera sig helt plötsligt. Det är mina takter, haha! Visserligen ingen snygg tatuering, men vafan, inte mitt problem.)

På tal om tatueringar har jag hitta min nya. Eller ja, jag vet en jag skulle vilja ha på nederdelen av ryggen, som går ner på sidan av magen och ryggen. Om ni förstår. Mest tankar, men mina tankar brukar ju bli verklighet, eller? Haha. Jag tänkte inte göra någon mer färgtatuering än de blommorna jag har på benet, men jag tror den här jag funderar på nu skulle bli absolut snyggast i färg. We´ll see..

Nä, dags för att spela mer Hjärter, blivit ett av mina tidsfördriv denna helgen..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0