Lusse och Ållympiaden 2008!

Lusse och Ållympiaden beskrivs bäst med inga ord alls, haha. Det som hände där, stannar där, kind of, haha. Men förfesten med klassen var grym med Ållympiaddansen, sångerna ("vi är sp-stammen, söker efter lammen. Vi är sp-stammen, söker efter pallen"), jag har aldrig, våghals och massa avslöjanden, haha! Vi stannar den kvällen där, eller vad säger du Elin?
Ållympiaden ägde vi skiten ur vår grupp som bestod av tr/hr, bygg och samhällengelsk. Kom till final där vi mötte natur, som vann efter att vår partiska domare gett dom segern. Så visst, ni vann, men inte fan var det rättvist inte. Men vi har pokalen nu i alla fall, är det inte det som räknas?! ;D Bilderna ligger mest på facebook, de som jag har. Mer kommer väl så småningom.
Efter Ållympiaden åkte jag hem till Skara, fick feber, frossa och sjukt ont i halsen. Vilket fortfarande håller i sig, så denna helgen blev lite annorlunda planer än tänkt. Eller snarare, det blev inga planer. Men ja, det tar vi igen på jullovet!
Ikväll blir det Harry Potter, vilket gör min kväll. Till middag blir det nog Ipren och vatten. Mumma.


Spread the word, baby
Postat av: Elin!

Jag tyckte kvällen var toppen :D Haha, det höll i sig ända fram till.. ja. Hahaha. Men vi är fan de rättmätiga vinnarna av Ållympiaden 2008, så härmed kan vi väl egentligen bestämma att ja, vi vann! WOHO :D

2008-12-14 @ 11:23:52
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0