World spins madly on.

Idag var jag och Falköpingsbrudarna i Skövde efter juridikprovet och köpte några julklappar. Jag gick inte in så värst mycket för det med tanke på att jag ska dit med Skarabrudarna imorron igen, men har köpt klart till de flesta nu i alla fall. Eller ja, nu är det "bara" mamma, pappa, Johan, Simone, Elin, personlig present och småpaketen kvar, men det fixar jag imorron serru.. Så morgondagen blir chill, först skolan, sen Skövde, sen troligen med till Götet för att hämta pappa på Landvetter. Äntligeeeen!
Lördag blir först Pims med Falköpingsbrudarna (ja, mycket Fkp och Skara, men det är så ni hänger med) och sedan eventuellt Olins i Skara. Annie hörde av sig tidigare och ville ha med oss till Skövde, men vi får väl se.. Jag som tänkte vara nykter från lusse till juldagen bryts nog nu, men det förvånar väl ingen, haha. Man kanske borde vara realistisk i sina tankar med, tss..

För övrigt så är det konstigt att de proven jag pluggat minst på är de jag får bäst resultat på. How come? Det är en rätt bra taktik, så jag klagar inte, haha.
Annars har jag väl inte så mycket mer att säga än att vi är så jävla mycket värda att få jullov nu!
Avslutar med en grym låt, enjoy.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0