You make me smile.

matilda, säger:

gudja, australien, mumma!

Emma säger:

gudja?

en stad?

matilda, säger:

HAHAHA!

Emma säger:

haha, jag ska googla på den okända stad

....

men det verkar ju ligga på malta.

matilda, säger:

haha, fuck heller

Emma säger:

vad gick du in på då?

matilda, säger:

HAHAHAHHA

matilda, säger:

men emma,

vad gör du nu?

Emma säger:

jag googlar på Gudja .. NEJ DU MENADE " gud ja"

matilda, säger:

HAHAH!

NU DÖR JAG!

Hahaha, jag kan ha världens skönaste vänner!
Kollade på gamla kamerafilmer på Lossi och Malin förut, fan vad jag saknar dom människorna. Och en när jag tvingade pappa att dansa, saknar honom med. Men på fredag kommer han hem igen, woho!
Imorron är det bara juridikprov nästan, och på fredag är det bara avslutning, underbart!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0