But I thought you said summer is going to take the pain away.

Det som jag för tillfället stör mig mest på, bortsett från mina egna tankar då, är folk som ska flirta över internet. Att helt random kolla in någons hemsida och börja skriva helt ovärda saker med den personen, gör mig bara arg. Och om det var folk jag inte kände skulle jag väl bara skratta åt det, för det är så skrattretande patetiskt, men när jag känner personen/personerna som håller på så blir jag bara sur. För jag fattar inte grejen? Och det är ju inte en person som han/hon flirtar med, det är det som är lite av grejen med. Känns bara så patetiskt att få bekräftelse på det sättet, av en helt okänd främling. Jag skulle vilja skita i det, men det får mig bara att känna en sån äckelkänsla. Tråkigt men fan så sant. Och det hör kanske till att jag är på sjukt dåligt humör redan, att jag förstorar det här. Men jag har aldrig påstått att jag inte är en dramaqueen heller såatteeh..

Imorgon är det i vilket fall som helst Liseberg med Kai, på onsdag är det jobb plus bad och kvällsbad och på torsdag ska jag äntligen få träffa Elin. Helt underbart, pusse!

Have you ever had the feeling that no one really knows what you're all about?
And when you try to show them they all have things to do tonight, tonight?
But I thought you said summer is going to take the pain away.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0