Du lever för kicken- precis som jag.

För nu är jag ledig torsdag, fredag och lördag! Det är så underbart att det liksom inte finns ord. Visst, jag kan verkligen älska mitt jobb, faktiskt. Som idag- började med att spela Sims från klockan 9-13, sen fika på stan, sen handla och sen glo på tv. I stora drag, och jag blir så glad när min brukare är glad, haha. Och ja, jag skriver brukare för jag tror inte det kanske är så bra att skriva namn. Eller vad vet jag.. Han fick mig att le med hela hjärtat idag, helt sjukt att ens jobb kan få en att må så bra.
Brukare: Jag måste ju väcka mina killar.
Jag: Dina killar? Vilka?
Brukare: Ja, men dom som ligger och sover.
Jag: Dina mjukisdjur?
Brukare: Men Matilda- de är inga djur. De är mina killar (går bort till sängen och tar upp sina mjukisdjur och säger "godmorgon, idag är min favorit assistent här, nu ska ni få hälsa på henne". Så kommer han med djuren/killarna så jag får hälsa i hand på dom.)
Haha, det var så jävla sött!

Imorron ska jag vila och fortsätta vara hög på ipren/alvedon/ibumetin så att jag blir frisk. Jag dissar min egen idé om kvällsbad på Flämslätt, för det är lagom bra att bada och vara ute när man mår som jag mår. Blir nog en fika med Lossi och Sara på stan i alla fall. Sen är det äntligen fredag, följt av lördag = äntligen!
Och ja, jag kanske har festat varenda helg sen.. ja, jag minns inte ens när jag hade en vit helg, but anyway, jag gillar det, så varför klaga :D Och så har jag seriöst 32 spritflaskor att välja på i källaren, näääjs och ekonomiskt, haha.

Plus att jag kommit fram till att jag verkligen inte kan lära mig gillar Timo Räisänen. Och jag har ändå gett det en hyfsad chans, men han går verkligen inte hem hos mig. På tal om inget sådär, haha. Och på tal om inget slänger jag in lite spontana festbilder, bara för att det är roligt med bilder :)

  


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0