Du och jag är inget vidare bra, men jag kan inte säga nej.

Åh, jag är helt förälskad i Ruta ett med Patrik Isaksson!
Jag vet inte varför, men den är så fin, och på nåt sätt betyder den mycket.
Sen tror jag jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och feberkramper typ, så jag har mest levt på ipren på jobbet idag. Jag ska inte bli sjuk tills helgen, för det är den jag lever på just nu, när jag annars jobbar 11 timmar per dag. Fest fredag och lördag, lovely! Så även om jag har feber och halsfluss ska jag fan gå! Well, ja, det är mest önsketänkande. Men det vore så sjukt typiskt om det kom nu, när jag som mest inte vill vara sjuk! Men det är bara gå på´t imorron igen med ett till 9-22.30 pass. Underbart, pfft.

Sen gillar jag inte alls att sova ensam numera. Visst, i lägenheten funkar det skitbra, men i ett stort tomt hus vill jag inte sova ensam. Tre nätter kvar, sen ska jag fan inte sova ensam mer, haha. Jag vettefan när mamma, pappa och Carl kommer hem från kusten dock, de kan vara borta ett tag till, men som sagt- bara jag slipper sova ensam.
Plus att jag nästa gång jag vaknar bakfull och lite mer, så ska jag ta ett kort på mitt hår. Ibland blir jag rädd för mig själv och för att jag verkligen ser ut som en häxa. Men så utseendefixerad är knappast jag, va.. Tss.

Äh, jag snackar mest skit. Är väl dags att lägga sig, så jag inte är lika död imorron som jag var idag.

Var tog du vägen?
Var tog jag vägen själv?
Vi lova ju att alltid älska
När vände vinden?
När föddes tomma ord?
När hade vi förlorat allting

Utan ett ord
Utan en längtan

Tror jag att vi-
Kunde inte se
Kunde inte ta oss tillbaka till ruta ett
Tiderna förändras
Står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär.

Spread the word, baby
Postat av: elin!

PATRIK ISAKSSON I MITT HJÄRTA! ÅH!

2008-07-17 @ 13:44:19
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0