I figured I´ve already lost from the start.

Åh, dagens babe är lätt Malin, tack för samtalet!
Snart tänkte jag hoppa in i duschen, för att sen möta upp Lossi och någon mer för att köpa present till Daniel. Men innan det tänkte jag beställa från Ellos (och kanske Asos), de har sjukt snygga klänningar! Och jag vet, klänningar kan man använda max 3 månader av 12, men jag älskar det!
Plus att jag kanske raggat upp en till Malmöfestivalen! Åh, sån lycka! Jag funderar faktiskt på att ta ledigt den 17:onde augusti så jag kan dra den 15 augusti till Malmö, men vi får se. Det beror på när Flogging Molly spelar. För ja, jag såg att de blivit bokade tidigare idag. Så jävla underbart! DKM och Flogging Molly, på samma (gratis)festival! Nu fattas bara Social Distortion för att göra det hela fulländat!

Inköpen i Malmö... (Zara, Indiska, Zara, H&M x2)
    

Dagens låt: Ane Brun- The Treehouse Song.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0