"Jag kan själv."

Jag har den bästa familjen, men när det kommer till att bo under samma tak som dom igen så... nejtack. Tror inte jag kommer palla att flytta hem, på riktigt, igen efter studenten. Inte för att dom gör nåt fel- dom gör mer än rätt, hela tiden, men jag är nog en sån som trivs bäst att bo själv. Folk får komma och gå hur dom vill (det får dom i för sig alltid göra nu med, det gör bara mina päron gladare), jag får komma och gå hur jag vill (okej, samma här men), jag får käka när och om jag vill, jag kan prata i telefon på nätterna utan att sitta ute och frysa bland äckelspindlar på min balkong, jag får gå i pyjamas hela dagen om jag vill det och så vidare.. Okej, det låter inte stort, men när man vant sig vid att bo själv, till och med hemma i stora huset, så är det bäst så. Tycker jag i alla fall, oftast. Så jag är ganska sjukt glad att dom åker till kusten imorron på obestämd tid. Det gör att jag får huset för mig själv- igen, prr! Men som sagt- dom är bäst, det är bara jag som trivs att bo ensam.

Men första natten kommer spenderas i lägenheten i Falköping i vilket fall, för imorronkväll är det Lisa, Emelie och Alexanders fest i Fkp som gäller.
Och nu ska jag jobba. Ikväll ska vi gå på dans på Fokus, och jag känner att jag borde vara lite finklädd, med tanke på att min brukare ska ha slips och kavaj. Haha, sweeet!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0