Människorna här verkar så lyckliga nu.

Igår var den ultimata sommardagen verkligen. Visserligen den enda dagen jag är ledig på tio dagar, men ändå. Att jobba nio av tio dagar tar på krafterna, kan jag lova. Och nästa vecka är fyra av sju stycken pass 9-22 pass, blää. Men jag och Mariell ska åka med Kai, brukaren, till Liseberg på tisdag. Det blir nog rätt gött. Funderar på att dra med brudarna dit nån dag med.
I alla fall- igår. Dagen började med att Malin kom och hämtade mig vid tolv, sen cyklade vi ner till Skarabadet där Lossi, Stina, Jennifer och Elvira låg och stekte redan. Så vi slog oss ner där med dom och stannade i tre timmar med sol, snack och bad. Sen fick jag solsting och åkte hem. Drack ett par liter vatten (jamentyp) och gick ut och pressade två timmar till. Min hud är ganska öm nu, kan jag säga. Så jag tar det lugnt med solningen idag. Sen åkte jag i alla fall ut till mina kusiner i Lerdala och käkade med dom. Jag, Simon, Jonas, Elin och Anna drog till Flämslätt och tog ett kvällsdopp runt nio- hur mysigt och skönt som helst! Mera såna dagar åt folket, tack!

Idag har jag varit på banken och fixat e-sparkonto, så jag lägger över halva min lön där. Åh, jag gillar att för en gång skull känna mig duktig. För jag vet ju att jag inte kan hålla i pengarna om dom ligger på mitt uttagskonto. Så de pengarna ska sparas till utlandsresan på höstlovet, right bruds?! :)
Imorron är det först jobb på Munken från 11-16, sen vill jag verkligen åka och festa med gänget i Falköping. Men eftersom jag gör ett 9-22 pass dagen efter så måste jag ju komma hem till Skara på natten. Och hur många är det som vill vara nyktra en lördagskväll för att hämta mig i Falköping? Inte så många va.. Så vi får se hur det blir.

Jag orkar inte bli djupare idag, så vi säger så.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0