Please come home, love.

Gårdagen var.. rätt knepig faktiskt. Kom till Daniel runt kvart över elva, då jag jobbat klart. Där var alla packade, en del mer och en del mindre, haha. Satt och tjötade skit med folk ett tag, gick på toa med Lossi och snackade djupt ett tag, gick och kollade Malmöfestivalen med Torsten ett tag. Och vi kom fram till att vi inte ska dissa varandra- vi ska till Malmö den 18- 20 augusti! Sjukt bra, wohoo!
Runt halv ett skulle vi dra på efterfest hos Andreas, men vi tappade sådär 20 personer på vägen. Klockan kvart över ett hade vi bara kommit fram till Olins där vi fastnade i ett jävla tag. Sen bestämde Hampus att vi skulle åka taxi upp till Skaraberg, så det gjorde vi. Eftersom alla andra dissat så åkte vi själva upp dit, och när vi kom upp var det kanske 7 personer som var där. Haha, så jävla röj! Blev mer en matefterfest, haha. Och mest; "fråga Matilda, hon vet", tss.. Och ja, jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva natten men.. Den var väl som många andra fester med dom, lite annorlunda kanske. Ringde mamma och bad henne att hämta mig runt halv fyra, men då hade hon druckit vin hos grannarna, så då var det bara att promenera hemåt. Fick sällskap, så det var lugnt. Och när jag var hemma runt halv fem så var det lagom lätt att somna, med tanke på att vi inte har skaffat några persienner och det var ljust ute igen. Haha. Sen ringde Lossi klockan nio imorses och sa att hon skulle komma hem till mig. Tack och hey tänkte jag, nu var det bara att gå upp. Men jag somnade om och vaknade halv tolv, och då hade Lossi åkt hem, haha! Så vi fick ta gårdagens bravader över telefon istället, tss.. Klockan två ringde Emma, och så kom hon istället. Så vi har mest snackat hela dagen och kvällen, myyys!
Ringde Simone förut med, och fick höra hennes historia om natten. Det är sjukt att det kan hända så mycket på en natt. Men jag och Emma sa det- det bästa (eller värsta i vissa fall) är att snacka ihop sig med massa personer om vad som egentligen hände alla, och en själv, föregående kväll.
Och bilder tog jag inga, det hade jag tydligen helt glömt bort. Är ovan att ha kameran igen, haha.

Imorron är det jobb, och förhoppningsvis Måndagsklubben på kvällen. Och även fast saker är så totalt förvirrande så mår jag verkligen bra. Så tack älskade vänner och familj för det- det är er förtjänst rakt igenom! Men visst fan är jag less på att jag bara vill ha det jag inte kan få. Det som är bra för mig är aldrig det jag nöjer mig med, eller det jag vill ha. Och jag vill slå mig själv hårt för det, men jag kan inte ändra vad jag känner. Det är sånhär jag är, tyvärr..
Och jag saknar Elin!

Spread the word, baby
Postat av: Elin!

Och jag saknar dig med!

2008-07-07 @ 12:10:33
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: Lisa Leander

På lördagskvällen hoppas jag att du infinner dig i mitt hus! :D

2008-07-08 @ 21:32:14

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0