Let's delay our misery.

Jag har inget att dela med mig för allmänheten egentligen. Har jobbat röven av mig de senaste dagarna, så jag är fett värd att åka till Malmö med Simone baby imorron för att kolla Jimmy Cliff! Ohjaaaa! Galen natt kommer det vara, det vet jag redan. Prr! Kommer hem på torsdagnatt, mest för att jag jobbar 9-23 på fredagen. Jag hjärta så långa pass- igen, big time, ööh. Jag vill mest träffa min familj som jag inte sett på tre veckor då. Jag saknar dom, big time. Och här är det ingen ironi, faktiskt. Får hoppas jag inte behöver jobba på lördagkväll så jag kan ha kvalitetstid med dom då. Om jag inte går ut då. Nej, festandet kan kanske vänta tills nästa måndag.

På tal om inget så åkte jag till världens sötaste gammelmormor- och morfar efter jobbet. Åh, jag blev så lycklig av att dom kan få mig att skratta så jag gråter. Och jag vet hur glada dom blev av att jag kom, åh. Dom är ganska så bäst, och deras historier och skämt också, haha! ♥

Veckans bästa låt är än så länge, utan tvekan-
Sargasso Trio- Heels on fire. (http://www.youtube.com/watch?v=AA_PusuCs6A) Helt seriöst, lyssna på den, den är fan så bra! Stör mig röva på att jag inte hittar texten någonstans bara, och jag är för lat för att skriva ner den för hand. Så om ni har den i bakfickan, skicka den gärna.

Annars så är nog ett par Adidasskor mina om sisådär... hrm, 30 minuter. Hoppas jag i alla fall. Det är bra skit!
Funderar på att slagga i soffan framför tv:n nån timme sådär. Har sovit sådär mycket de tre senaste nätterna (nej, jag klagar egentligen inte), så jag har lite catching up to do. Speciellt så jag kan vara pepp imorron och på torsdag. ÅH! Jag är halvt i extas för imorron!!! ♥

Mest för att denna texten påminner mig om min relation till en person. Och ja, den är massa bra.
Eagle-Eye Cherry- Save tonight (http://www.youtube.com/watch?v=uOeEw5zlq9U).

Well, we know I'm going away
And how I wish, I wish it weren't so
so take this wine and drink with me
let's delay our misery.

Save tonight
Fight the break of dawn
Come tomorrow
Tomorrow I'll be gone


It ain't easy to say goodbye,
darling please don't start to cry.
'Cause you know I've got to go,
Lord I wish it wasn't so.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0