I was there when it happend.

Jag vill lägga mig under täcket och gråta. Psykisk mår jag alla tiders, men fysiskt så tror jag att jag snart kollapsar. Jag hör i stort sett ingenting, mina öron värker så sjukt mycket att det inte finns ord för det, och jag kan inte prata. Och så har jag inte sovit ett skit inatt för att jag har så jävla ont överallt! Kom hem halv fem, vaknade vid sex och kunde inte somna om. Jag såg nog helt galen ut, för jag visste inte vart jag skulle göra av mig själv. Fyfan, jag ska aldrig mera säga att fysisk smärta är bättre än psykisk, för fyfan alltså! Men eftersom jag inte kan prata eller höra, så kan jag ju inte ens ringa någon och be dom ta mitt jobbpass från 17-22 idag. Så hejaheja, jag ska jobba om en och en halv timme. Jag förstår inte hur det kommer lösa sig, faktiskt..

Jaja, igår var najs som fan i alla fall. Började med häng hos mig med några brudar runt fem-tiden. Sen vid åtta så kom de flesta andra, och det blev vattenfall och häng på altanen. Vid tio så drog vi till Jocke där det var en massa folk, och det var sjukt roligt som alltid, haha. Runt tio pers på en toalett, och alla pissade närsom, det är party, haha. Eftersom jag oftast gillar privatfester mer än "offentliga" fester så gjorde det inget att vi stannade hos Jocke till kanske halv ett, vilket innebär att vi aldrig gick in på Stadt. 120:- för en timme kändes sådär värt.. Så vi hängde mest på SG och Smörgåshörnan, haha. När klockan var två skulle vi på efterfest hos Hampus B, och när klockan var halv fyra hade vi precis kommit dit, haha. Och den största anledningen till att jag gick dit var för att ge tillbaka Hampus B tröja som jag lånat, men det glömde jag, så den hänger där nere nu. Haha, men den är ju snygg så :P
Jag och Ludvig tog sällskap hem, det var en bra pratstund du, tack.
Det låter så lamt när man ska återberätta, så jag lägger ner och visar med några bilder istället...

        

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0