Ge mig ett fel som jag kan rätta till.

Malmö var kalas.
Jimmy Cliff var lycka.
Utelivet var.. haha, röj, right Simone?
Och som vanligt brände vi för mycket pengar med tanke på vår ekonomi. Men jag ångrar inget. Det gör jag nästan aldrig, faktiskt. Även fast man gjort nåt dumt, så visst kunde man gjort det hela annorlunda, men jag brukar inte ångra det jag gjorde i sig. Jaja, kom bort från ämnet. Jag köpte i alla fall två klänningar, en från Zara och en från Indiska. Sen köpte jag en tunika typ, och två linnen. Bilder kommer nog på söndag. Eller måndag. Eller så säger jag inget, så får vi se om/när dom kommer.
Jag orkar inte återberätta allt, i alla fall inte ikväll. Men tack för en underbart bra resa, älskling! :)

Idag har jag jobbat 9-23. Som personlig assistent går det an, även om det är långtråkigt. Om jag skulle haft såna pass när jag jobbade på Munken skulle jag bli galen varje gång innan jag började jobba.
Imorron har jag jour från 17-23, efter det är det party all night long hos Daniel. Och så skulle det tydligen vara nån efterfest hos Andreas, haha. Jag är festsugen!
På söndag ska jag träffa en efterlängtad Elin! Jag gillar inte att vi har så svårt att ses på sommaren. Vi får se vad vi hittar på.
På måndag, efter jobbet, blir det förhoppningsvis mer fest i Lidköping och Måndagsklubben.

Dagens låt är Takida- Jaded.

Since now, I'm gonna make it alone
Don't try, I wanna be on my own
It's brighter now, I will make it on my own

I was broken and alone,
I wanna rest my bones
The sun is shining now,
But still I'm feeling cold.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0