Håll min hand i vimlet.

Om fem minuter börjar Saw filmen på tv, men jag är ensam hemma och det finns inte en chans i världen att jag kollar på den själv. Speciellt inte när man sett den tre gånger innan och fortfarande tycker den är så sjukt hemsk. Lite synd att jag inte har mer stake, för Saw-filmerna är de bästa skräckfilmerna som gjorts. Sen att jag inte är en filmexpert är väl sak samma, jag har fortfarande åsikter.

Och jag hatar att ha ont i halsen och feber. Idag har jag inte känt febern så mycket, så jag drog med mig Sara till ÖB, Kupan och Munken. Sen drog vi hem till henne och myste på hennes altan. Det var lätt över en månad sen vi sågs, så vi hade a lot of catching up to do. Puss!
Sen kan jag ju fylla ut inlägget genom att bli lite (förjävla) arg. I eftermiddags när jag gick till Johans lägenhet för att hämta bilen så märkte jag att en idiot "låst in" Johans/min bil så jag inte kom ut. Båda hans bilar stod fem centimeter ifrån vår bil på var sida, och huset var tre meter bakom. Johan hade inte ens kommit till jobbet imorses med bilen, för han kom inte ut. Så jag blev pissed och gick och frågade lite folk som bodde där vems bilar det var. Sen knackade jag på och var trevlig och frågade om bilägaren kanske kunde flytta någon av sina bilar- så jag kunde åka. Då blev han skitsur, som att det var jag som ställt bilen emellan hans. Jävla pucko sur arsle! Men två schyssta killar räddade mitt vredesutbrott, så tack för det, haha. Jag blir så sur på sånt- såna självbelåtna idioter som tror att de aldrig gör fel. De kanske borde fattat att inte ställa bilarna så idiotiskt! Bah!

Annars har jag mest funderat ut en till tatuering. Jag önskar att det fanns en utskrivare från min hjärna till papper- för den här tatueringen går inte förklara. Och det suger att försöka hitta liknande saker på google/tatueringssidor, eftersom min tatuering har lite av varje. Och jag vet inte ens vad jag ska söka på, för en del saker vet jag inte ens vad de kallas. Haha, lyckat!

Lars Winnerbäck- Strimmor.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0