Det kallas för lycka.

Hey-vad-det-är-underbart-att-må-så-bra-som-jag-gör-nu! Man lever nog i en liten illusionsbubbla sen festivallivet. I korta drag så är jag så trött att jag får överskottsenergi som fan, det tror jag i alla fall. Somnade nästan på körövningen förut, men nu är jag sådär trött-pigg att man inte kan somna i alla fall. Och har man sovmorgon till 12.20 så går man inte och lägger sig inte. Blev uppringd av Lajsa runt åtta,då hon och Fridurt kom och hämtade mig med Shape. Vi drog till Godislagret och hyrde gratis film (heja vad Frida kommer bli utnyttjad för det, haha). Tror inte ens jag såg vad den hette, men det var i stil med "Pojken som kallades Det". Den var hemsk, och man blir rädd att folk är så jävla störda i huvudet på riktigt, med tanke på att filmen var verklighetsbaserad. Myskväll, ni är mina brudar! :)

Annars har jag och den andra Lisa (Lisa Don Korv) haft ett ordentligt samtal om hur jävla korkade vi är och sumpar såna chanser. Hahaha, det är så jävla irriterande att jag bara skrattar åt det! Inte för att jag tar det så seriöst, men vadå liksom, man behöver väl inte skita i det för det. Hahah, ja, man lär väl sig av sina misstag (men misstagen är dyra att betala). Och så har vi mest beklagat oss över vår förkylning, som är mindre rolig..

Och så tänkte jag såklart slänga upp några bilder, men de flesta hittar ni på min bilddagbok. Jag orkar inte berätta om varje bild- vilket oftast är roligare att läsa, för det har jag ju gjort med ord tidigare så...

        

Spread the word, baby
Postat av: malin

jag vill tillbaka!!! <3<3

är du taggad på arvika förresten ?

2008-06-04 @ 11:15:44
URL: http://malinstavander.blogg.se/
Postat av: Don Köööörv

jaa du och jag don salami, vi är allt korkade, hahah. eshesh, nöööjd nu när jag har klottrat ner lite i min blogg kanske? :)

håller med malin- arviiiika? ;D

2008-06-04 @ 23:46:05
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0