Heels on fire.

Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min favorit Simone 18 år! Som jag längtat efter den här dagen, haha. Det firar vi med Olins ikväll. Blir inget Falköping, vi kommer inte hem därifrån. Så det blir bekvämare och mycket lättare med Skara. Har förfest hemma hos mig med, det blir najs. Stort grattis till Sara vännen som också fyller 18 år idag, puss!
Inatt kommer Pär med, stannar väl tills tisdag eller så. Så jag kommer inte vara jätteaktiv på bloggen det närmsta, men så ni vet så lever jag ändå, haha.
Nu lyssnar jag på Winnerbäck som sommarpratade i p1 tidigare idag. Hans röst är så lugnande, och han är så klok. Så är det, punkt. Kom in på Malmöfestivalens hemsida nyss, och såg att DKM spelar den 19 augusti! THANK YOU FÖR DET!! Var hur rädd som helst att de skulle spela 15:onde, 16:onde eller 17:onde augusti, när jag inte kan vara där. Så det gjorde min dag, tacktacktack för det Malmöfestivalen! Svenska Akademin spelar den 18 augusti med, tack! Åh, så jävla bra! Så ska få med mig några/någon som vill vara i Malmö den 18 till 20 augusti. Om ingen vill hänga med så åker jag fan själv. Jag ska se Dropkick, med någon annan eller själv!

Igår kollade jag utlandsresor i höst med, jag är pepp! Och jag är pepp på att supa ikväll. Plus att jag ska få träffa Emma, som jag inte träffat på flera veckor. Lillan har varit i Tyskland alldeles för länge. Men ikväll :D

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0