I´m going back to the start.

Midsommar, och som ni kanske förstår så dissade jag kusten. Det känns rätt skönt faktiskt. I för sig så är man ensam mer nu när man inte har folk omkring sig 24/7, och då kan man tänka mer. Vilket inte är till min fördel för tillfället, men ja, det är väl en övergående fas, hoppas jag..
Ikväll blir det i alla fall först mys hos Linnea med lite estetare och annat chill folk, sen drar vi upp till Oskar senare.
Pepp pepp, ibland tror jag faktiskt man kan supa bort problemen. Vi säger så för inatt i alla fall.

Första dagen- tejpad, blodig och sådär mysig...


Andra dagen- och det börjar bli bättre. Fortfarande lite röd och öm, but still :)


Si te hace feliz.
                                 <3!


Dagens låt;
Coldplay- The Scientist.
"Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.
I'm goin' back to the start."

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0