I´m still blue.

FÖR ATT VÄRLDENS BÄSTA ELIN TOG KÖRKORT IDAG! GRATTIS HJÄRTAT, JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! <3

Jag blir helt deprimerad av att alla ska till Peace&Love. För ja, det är faktiskt så. Varenda person man snackar med ska dit, både från Skara och Falköping. Och jag blir så sur att jag var för snål och obestämd för att åka. Och nu kan jag inte, för jag kan inte ta ledigt och jag har ingen biljett. Totalt deprimerande att jag inte vill höra någon snacka bra om P&L sen, get it? (Ta det med en nypa salt, såklart, men faaan verkligen!)
Helgen blir väl bra ändå, hoppas jag. Lite obestämt om Pär kommer nångång i helgen, jag hoppas det! Det skulle få mig att tänka mindre på festivalen i alla fall. På lördag fyller i alla fall Simone och Sara 18 bast, och jag får se hur jag får ihop det. För kruxet med att jag kanske inte kan fira Sara är att jag jobbar tidigt på söndagmorgon, och jag kan inte komma hem från Falköping. Vilket är ett måste om jag ska jobba, såklart. Sen snackade Simone, Ludvig och mer om att dra ut i Lidköping. Så det lutar faktiskt åt det, för då kommer jag hem på natten.

På tal om Simone så hade vi en MaSi dag igår, bara vi två. Och det var så härligt, jag har saknaaaat dig! Även fast det bara var nån vecka sen vi sågs. Men den här veckan har varit händelserik, minsann. Så vi tjötade mest och.. ja, tjötade mest, haha. Kollade på Centralskolan på youtube med, haha. Ganska jävla bra är vi, tjalala.

Och även fast saker är som dom är nu, så tror jag att det kommer bli bättre snart. Det är skön (t), HAHA! (Elin fattar i alla fall, det är huvudsaken!)

Spread the word, baby
Postat av: ejlurt!

TAAAAAAAAAACK!

Körkort är skön.. T!

men du, du hade fan en fråga till mig eller?!



HAHA. jag älskar dig, friend <3

2008-06-24 @ 21:30:00

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0