Moving on to better things.

Jag har kommit på värsta grejen! Eller ja, kanske inte nån revolution, but still. Jag har kommit på att jag troligen aldrig skulle palla att flytta in med en tjej i en lägenhet. Eller ja, det beror ju på vem såklart, men att leva 24/7 med någon som är som mig känns sådär lockande. I början skulle det säkert vara skitroligt, men jag tror jag skulle tröttna efter första månaden. Så jag vill bo med en kille! Inte min kille, utan en kille. Jag vet inte om jag bara fått för mig det, men det känns som att det skulle gå så mycket bättre. Killar är mer okomplicerade- så om det är nåt problem så går man inte och smusslar med det, utan tar upp det med en gång. Bråkar och skriker, men det är fan så mycket bättre, för det är oftast glömt dagen efter. Så vill jag ha det. Bo i en trea med en kille, aschill! För att bo ensam i all ära, men det är lite halvtråkigt i längden. Så efter jag tagit studenten och flyttat från Falköping blir det raggning för att hitta en killsambo som vill bo i samma stad som jag vill. Eller om det blir Skara, så jag får jobba innan jag drar ut i världen på mina storslagna äventyr, tss. Jag kan ju i för sig tänka mig hur den lägenheten skulle se ut i städväg (ha ha ha!), men vafan, jag är på´t.

Annars vill jag mest att peace&love folket ska komma heeeem!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0