Sommardagar.

Har mest jobbat med min brukare de senaste dagarna, och i sommar blir nog chill. Har hunnit med att sett Ernst Kirschsteiger (eller hurfan han stavas) med. Annars händer inte så mycket mer än solning, chill och häng. Drog ut till Flämslätt i torsdags och picknickade och tog årets första dopp (jag vet, sent för min del). Snart ska jag dra till Kajsa och Clara, och vi ska käka pizza ute i nån park. Mys! Imorron är det Götet, sen Falköpings studenters bal. Har blivit sjukt sugen på att shoppa fina sommarkläder (klänningar!). Skulle dock inte köpa upp pengarna från återbäringen som jag redan fått tillbaka, men ja, lite får man väl töja på gränserna...
På måndag är det konsert med musik och kommunikationen, kom och kolla! Klockan 14.00 för skolelever och klockan 19.00 för allmänheten i Fredriksbergsaulan.
Nu ska jag dra, hoppas ni mår lika bra som jag gör!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0