Will you stay with me?

För en gångs skull var midsommar lyckat! Jag är annars en sån som inte har några förväntningar på såna högtider- för man har lärt sig att det aldrig blir så roligt som man vill att det ska bli.
Började som sagt hemma hos Linnea med annat chillfolk. Vi (dom) grillade och käkade midsommarmat, jag drack mest, haha. Lossi mamma hade gjort värsta pimp tårtan som jag däremot åt, mumma. Vid niotiden började några gå mot Thyret, men vi andra chillade kvar hos Linnea ett tag. Runt halv tiotiden drog vi upp mot Thyresson, och när det bara var vi sex tjejer kvar så gick det sådär snabbt att komma dit, haha. Pisspauser, kolla om vi kunde åka buss (25:- för att åka i några meter, jävla rån!) och träffade folk på vägen. Men nån timme senare var vi i alla fall där. Det var en jävla blandning av folk, och jag träffade bland annat Dennis som jag inte träffat på sjukt många månader :)
Jag är verkligen sämst på att återberätta en fest, för allt det som var roligast låter aldrig roligt när man ska berätta om det. Men kvällen bestod till stor del av en massa deeptalk med folk, det var rätt mysigt faktiskt. Jag gillar det folket, punkt :)

Jag sov väl sammanslaget max en timme den natten, men jag är inte den som klagar. När jag skulle gå hem på morgonen runt klockan nio så mötte jag inte en enda jävel förrän jag hade gått flera kilometer. Och ingen bil heller för den delen. Det var som att jag var den enda överlevande efter kvällen innan, haha. Anyhow, tack alla som gjorde min kväll/natt! (Och självklart hade jag min obligatoriska ångestbakfylla. Crap.)

När jag kom hem igår däckade jag väl relativt snabbt i soffan och tog mig inte i kragen förrän runt fem-tiden när Kajsa hämtade upp mig. Och lata som vi är tog vi bilen till stan för att köpa chips och dipp. Väl hemma hos mig igen snackade vi bara en massa (och jag älskar att snacka med dig, puss), flötade, kollade en rätt dålig film och slutet av kvartsfinalen i fotboll. Pusspusspusspådig!

Jag har verkligen kommit på att jag måste dra ner på mitt svärande. Det är en sjukt dålig ovana, och jag tänker inte ens på att jag gör det längre. Och folk som inte känner mig måste tycka det låter skit (ja, nu svalde jag en till svordom). Men ja, vi får se hur det blir med det, det är ju ändå ganska mycket jag, haha.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0