Allt som har en bra början- har ett bra slut.

Sommarlovet kunde nog knappast börja så mycket bättre. Var med på min egen avslutning i nån timme innan jag åkte hem till Skara för att fixa studentpresent och påhängning av saker till studenterna. Åkte upp till Katedral vid halv ett, då de sprang ut. Efter påhängning och sjuk trängsel för att komma fram till alla så åkte jag ner med brudarna till Botan för att kolla när studenterna fick "simma" och rida på mv:s ryggar och armar. Började regna, och så såg man inget, så jag åkte hem och laddade upp mig själv med lite mat sålänge. Inte för att det hindrade mig från att moffa i mig massa saker hos Kajsa sen, men ändååå.. Sen väntade familjen på vår käre bror/son innan vi gick till Kajsa. Där stannade jag ett bra tag, och orkade faktiskt inte gå till någon annan. Förlåt för det, men ni hade det nog lika bra utan mig. Nästan i alla fall, haha ;) Kom hem runt åtta, då jag gjorde mig iordning för festkvällen. Och vilken kväll det blev, haha! Jag är så peck på att inte kunna lägga upp bilder från kvällen, för bilder kommer nog alltid säga mer än ord, men vad gör man. Får vara en god dotter och låna ut min kamera till min familj som drar till Kroatien imorron. Så jag kommer få leva på mobilkameran tills den 4 juli, och det suger verkligen! Men vad gör man liksom, dom kommer för eller senare..
I alla fall så började kvällen hos Carro, som många förfester gör, haha. Vid elva gick vi till stan för att kolla läget, men Olins var rätt dött då, så några av oss åkte upp med naturarna till Hanna och förfestade lite till. Runt tolv kom vi till Olins, och är man skillad och tjänar pengar så är man, tss. Väl inne så blev jag lite mer packad tack vare Daniel och hans givmildhet (han ville supa mig under bordet, that´s it, haha). Träffade klass-Robin som en liten trevlig överraskning, haha. Han var lite vilsen, så jag följde honom till stationen där han skulle visa hur man gick ner i brygga. Det gick sådär för oss båda va, haha! Sen jag gick tillbaka till 88:orna och hängde med dom tills halv fyra, då jag kände att det var dags att gå hem, haha.

Och fortsättningen kommer en annan dag, nu måste jag pysa.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0