To get it right people- you have to read between the lines.

To pick up where I left off...

...så finns det väl inte så mycket mer att berätta ifrån den kvällen, som ska skrivas här åtminstone. (Varför blir det alltid så? Att det man egentligen vill skriva är för privat att skriva, så därför skriver man inte alls? Värt!)
Men det var en sjukt trevlig kväll, tackpuss!

Lördagen började med den värsta bakfyllan jag någonsin haft. I alla fall en av dom värsta. Gick upp och duschade runt tio, sen gick jag och däckade i soffan tills klockan fyra, då jag vaknade och var mycket piggare. Eller ja, pigg och pigg, jag kunde i alla fall stå på benen och trodde inte jag skulle spy varannan sekund..
Malin kom förbi och vi åkte till stan för att möta upp Julia, Karin och Josefin. Kollade på alla fina balklänningar och stiliga kostymer, mys! Och eftersom jag kunde lägga in mina bilder på datan så har jag gjort det nu, haha. Kul när ens mamma vet mer om teknik är vad jag själv vet.. Pfft..
Efter någon/några timmar där gick vi till Munken och hyrde film, och de andra köpte godis. För en gång skull köpte jag inget skit, wohoo. Sen åkte vi hem till Karin och kollade på filmen och chillade.

Igår var det ytterligare en bal, fast nu i Skövde. Jag, Kajsa, David och Simone åkte dit och tänkte kolla på balmänniskorna, men det var fan lättare sagt än gjort. Man såg nästan inget, för det var sjukt mycket folk. Sen efter en timme så upptäckte vi att det var mer eller mindre helt tomt på folk 100 meter längre bort. Vääärt. Så då drog vi till Donken istället, i ren protest, haha.

Och om ni inte redan sett bilderna (haha, yeah, right) så kommer några här med...
(Tunikan jag snackade om att jag köpt på second hand är den blommiga, svart-blå-vita.
Och kjolen som jag gjorde om till en klänning som jag också köpte på second hand är den med massa färger på de andra två bilderna av mig. Så, då vet ni, haha.)

               

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0