Confusion never stops.

Jag är sjukt förvirrad, men ändå lycklig! Vädret gör att jag inte gräver ner mig i saker som jag vanligtvis skulle gjort, och det är så happyface på det! Jag skulle vilja skriva av mig allt som jag ändå tänker på, och som är jobbigt/sjukt bra, men det är för privat för hela världen att läsa. Så jag funderar faktiskt på att skaffa en blogg som är lösenordsskyddad, och som bara vissa person kan komma in på. Men det känns lite överambitiöst, kanske. Men jag kan väl säga att det handlar om killar, som vanligt när jag är förvirrad. Men det är inte bara dåligt, det är rätt roligt och underbart också. Men jag vet inte nåt än, det är det som är förvirrande. Och att göra en massa val är förvirrande. Ansvar är förvirrande. Haha, så, massa förvirrande där, men jag är rätt nöjd ändå. Man får prioritera sitt tänkande lite, så inte hjärnan exploderar av tankar. Det är nog en anledning till att det tar timmar för mig att somna på kvällarna- för då är jag tamejfan inte bra på att prioritera bort tankar.

Idag tog jag sovmorgon från gegrafin för det är ändå självständigt arbete, så jag åker till Falköping när musiken börjar vid två. Måste dit för att vi ska spela upp en låt, igen. Sen åker jag tillbaka till Skara, för att åka tillbaka till Falköping en timme senare. Haha, är inte det lite förvirrande också?! (Förvirrande är mitt nya ord.) Men jag ska övningsköra med pappa hela dagen, och då kan jag lika gärna åka tillbaka till Skara och övningsköra till Fkp, så får jag köra mer.

Nej, nu ska jag avsluta innan jag säger för mycket. Bah. Men det blir nog bra (åh vad jag hoppas det! Om inte så går jag nog däremot under jorden ett par månader eller så).

Spread the word, baby
Postat av: elinpelin!

det KOMMER gå bra! jag lovar dig!

2008-05-12 @ 11:27:39
URL: http://www.elinlagers.blogg.se
Postat av: Lisa=)

du fixar det matilda!

2008-05-12 @ 17:09:42
URL: http://lajsaas.blogg.se
Postat av: carin

du kommer klara de galant !

2008-05-12 @ 22:16:15

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0