Dagens onödigaste? Mycket troligt.

Dagens motto; "Imorron ska vi bli knack!"
Dagens vill-ha; Klänningar i massor!
Dagens klädsel; Gröna ballerinaskor, svarta strumpbyxor, grå-svart hängselkjol, vit-grå t-shirt och grå sjal (idag var jag fan färgglad).
Dagens humör; Helt okej, för vet ni vad? IMORRON ÄR DET FEST! + att skoldagarna börjar ta slut, wiho!
Dagens längtan; Du.. och kanske dig igen? Haha.
Dagens tv-program; Sanningens Ögonblick- för att det bara är så jävla idiotiskt.
Dagens inköp; Cola, bulle, morötter (plus solningspolett på badet).
Dagens tankar; Siesta mest gånger femton. Sen sprit prioritering, betygprioritering, varför USA inte lämnar Irak, förväntningar för imorron, och hur Charlotte Perelli ser ut utan smink (en nerdrogad katt som inte sovit på en vecka och går på hasch och gör plastikoperationer?!)
Dagens motion; Heyho, jag har i alla fall gått 7000 steg, nånstans, idag.
Dagens låt; She moves in her own way- The Kooks.
Dagens använda teknikprylar; TV, dator, hårfön, mobil.
Dagens längsta mobilsamtal; Malin- 24.23 minutres.
Dagens onödigaste; tät kamp mellan de här påhittade frågorna och colan jag snart druckit upp. Eller nåt.

Totalt onödig- that´s me!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0