En kvälls funderingar resulterar i HHHF.

Jag och Lossi diskuterar våra tankar över msn....
(Namn är givetvis censuerade, för allas bästa, haha!)

Louise säger:

varför va dryg och sen spela hjälte och sen hjälplös på samma gång?

matilda, säger:

JAG VET INTE! men det är så jävla irriterande. som att det skulle vara nåt positivt med det liksom. det är bara avtändande.

Louise säger:

så in i den!

Louise säger:

hatahjälplösahjältars-förbund

Louise säger:

du och jag förevigt!

matilda, säger:

men saken är ju den att det är såna killar som ändå får en intresserad. jag menar, (namn) är ju mer intressant än (namn), bara för att han är mer.. ja, svårförstådd. och det gör det hela ännu mer irriterande- varför ska man hata och älska dom på samma gång?!

Louise säger:

ddu, allt du säger är såå sant!

Louise säger:

man älskar de som är svårats att få tag på.

Louise säger:

de som avvisar en har det man vill ha.

sen de som finns där och man kan vinka på att komma känns bara b!

matilda, säger:

men eller hur! jag blir så jävla pissed på mig själv för att det är så det är. varför kan man inte bara vilja ha det man kan få? för jag tror egentligen inte man blir lyckligare av den som är mer hard-to-get, för vad händer när jakten är slut och man fått den personen då? då blir allt blase till slut i alla fall. men det fattar man inte då, så man dissar den som kan vara så jävla bra för en

matilda, säger:

bara för att man tror att gräset är grönare på andra sidan

matilda, säger:

som man sedan upptäcker att det inte är.

och då blir man ännu mer besviken

Louise säger:

asså, människa du läser mina tankar.

man bli aldrig riktigt nöjd!

Louise säger:

liksom, när ja ville ha (namn) var när han var off, när ville ha (namn) va han off. sen kommer dem och vill "ha" mig och då är jag off och är på (namn) som är off.

fattar du?

Louise säger:

man vill ha det som är off!

matilda, säger:

men det är ju PRECIS så det är. jag fattar som fan! och då kan man ju undra vad det egentligen är man vill ha- jakten eller själva bytet. för det är ju aldrig så att man vill ha någon som vill ha en själv och vice versa. det måste vara antingen eller- vilket innebär att det aldrig blir nåt eftersom man byter off/on roller hela tiden

matilda, säger:

jävla jakt på något man ändå inte får.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0