I-landsproblem? Javisst.

Jag har blivit ett klänningsfreak, det är bara att medge. Jag som aldrig varit något vidare tjejig är nu helt förälskad i en blommig klänning. Jag förstår inte ens varför, för det är egentligen inte min stil, men det är helt underbar. Som en massa andra jag kollat på. Jag sökte för någon vecka sen lite på internet för olika klänningar, det här var några snyggingar jag hittade...

      

Så nu är jag ytlig igen, och önskar att jag hade massa pengar att köpa det där + lite till. Ja, jag veeet, pengar och kläder är tillfällig lycka, men åh-vad-jag-vill-ha-dom-ändå.
Och pengarna jag får tillbaka från återbäringen ska inteinteinte gå till kläder. Jag får bara inte!! Det ska gå till tatuering och utlandsresa i höst! Påminn mig om det, tack! På tal om tatuering har jag kommit på vart jag vill pierca mig med. Men det får nog vänta en månad till med piercingen. Kanske, haha.

Annars har jag massa plugg nu innan sommarlovet. Tills imorron och på fredag har jag geografi inlämning, juridikprov, tyskaprov och engelska speaking. Men efter det är det bara runt åtta hela skoldagar kvar för min del, om ens det. Det går verkligen hem hos mig! Sen är det bara en vecka kvar tills midsommar och Smögen! Wihoo, party och vi har våra egna regler och motton, haha! Och så blir det till att sova i tält i ett par dagar igen. Tält är verkligen nåt för mig, hrm.. Hoppas inte för många hoppar/spyr på vårat på Siesta, haha. Men det hör till festivallivet (men jag skulle inte tacka nej till en lägenhet för någon natt, haha).

Spread the word, baby
Postat av: fritte

GE MIG MIDSOMMAR OCH SMÖGEN TACK ;)!!!

2008-05-22 @ 16:50:43

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0