I´m losing you.

Åh, jag vill slå mig själv hårt, för jag är så jävla störd. Jävla skit tankar och jävla skit jag. Fanfanfan. Förlåt är ett alldeles för futtigt ord. Jag är värdelös- jag vet det. Och jag vet att jag gör fel och att jag kan förlora dig, men fan. Det här funkar inte, det har vi nog båda förstått egentligen, men ingen vill erkänna det. Helvetes skit vad jag hatar det här. Åh, nu åker jag hem till mamma&pappa, gråter och är patetisk, men jag orkar inget annat.

image28

(ge mig Kajsa, jag saknar dig!!)


Spread the word, baby
Postat av: elinpelin!

jag älskar dig!

2008-05-10 @ 19:38:07
URL: http://www.elinlagers.blogg.se

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0