I wanna dance with my baby.

Tält till Siesta är fixat, men inte så mycket mer. Jag och Simone är nog inte de bästa reseplanerarna i världen kan vi ju lugnt säga. Men efter några timmars sömn i fredags natt så åkte i alla fall jag och hämtade Simone, sen drog vi runt i Skarastad och letade tält, köpte morsdag-present och pantade flaskor, haha.
Och angående Kullen, jag orkar faktiskt inte berätta i ord. Jag tog några bilder som troligen kommer upp imorron, så dom får berätta istället för orden. En bild säger mer än tusen ord i alla fall, right?! Och jag säger inget om igårkväll heller, för jag orkar inte berätta. Faktiskt. Och det är onödigt vetande i alla fall, för många av er i alla fall.

Idag ska jag snart åka och kolla på broder min när han spelar klassfotboll. Sen kommer släkten hit och vi ska fira morsdag. Senare ikväll är det andra planer, och det spelar mindre roll att det är måndag imorron, för jag börjar ändå inte skolan förrän klockan 14, då vi har musikuppvisning för vår egen grupp.

Även om jag inte kollade på schlagern igår ser man ju rubrikerna på dagstidningarna idag. Visserligen är det helt totalt patetiskt att schlagern ens fortsätter, med tanke på att det aldrig är den bästa låten som vinner. Grannländerna röstar på varandra (utom vi här uppe, har jag hört), alltså är det inte rättvist nånstans. Men som att det är nån nyhet för någon att det är så länderna gör?! Det är ju halvt som halvt uppgjort innan, så vem orkar spela förvånad när Perrelli nästan kom sist?! Det är så det funkar. Skit i schlagern och bespara oss lidandet av skiten, och, för många andra, ilskan.

Nej, nu ska jag åka och vara moraliskt stöd åt lillebror, haha.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0